Waarom DHL zo’n briljante werkgever is? Ik vertelde het in het script van deze employer branding video. Voor DHL, in opdracht van YourConnector.
Waarom is het zo geweldig om voor DHL Express te werken? Ik vertelde het in het script van deze employer branding video voor DHL. In opdracht van YourConnector en in samenwerking met filmmakers Golbach & Koot en The Unemployed Chefs doken we in het verhaal achter de pakketjes.
Als scriptschrijver bracht ik het concept op papier. Ik liet me losjes inspireren door de openingsscène van Love Actually en werkte het bedachte concept uit tot passende teksten voor een voice-over en gerichte interviewvragen voor medewerkers. Ik sprak met medewerkers, verwerkte hun input tot korte maar persoonlijke soundbites en goot het geheel in één vlot lopend verhaal. Het resultaat? Dat zie je hieronder.
Zoek jij iemand die jouw verhaal op een creatieve manier vertolkt in een script voor video of animatie? Ik kijk heel graag wat ik voor je kan doen. Klim in de mail, telefoon of pen en ik spreek je snel.
Over de auteur