Tussen de metersgrote GA Eagles-vlaggen, spandoeken en Heinekenflesjes interviewde ik de mannen van het Sfeerteam ADHD over hun liefde voor de stad en de club.
EMA Best Worldwide Act, met drie nummers in de Spotify Top-10, miljoenen views en streams: rapper Snelle gaat hard. Ik sprak met hem voor inDeventer.
Hoe leer je kinderen slim omgaan met zakgeld? Een belangrijke, maar moeilijke vraag voor veel ouders. Daarom is er Monli Kids. Ik schreef een persbericht voor Topicus Finance over deze app.
Briefjes, Facebook, mailtjes, appgroepen… als leerkracht probeer je op allerlei manieren ouders te betrekken bij het schoolleven van hun kind. Met Parro heb je nog maar één app nodig. Ik legde uit waarom in dit animatiescript voor ParnasSys/Topicus Education.
Attentic is een new kid op the designblock. Hoe vecht je je tussen een markt met zware concurrentie? Met een origineel verhaal. En dat mocht ik schrijven.
Varkenshouder Erik Stegink vecht met knuffelbiggen, adoptievarkens en varkenskaas tegen het slechte imago van de vleesindustrie.
Fotograaf Rick de Visser wilde een andere tone of voice voor zijn website. Losser, eigenwijzer, beter passend bij zijn eigen stijl. Ontdek hier of dat lukte.
Wat doe je als werkgever wanneer een medewerker langdurig arbeidsongeschikt raakt? We legden het uit in deze animatie voor Centraal Beheer.
Alle nieuwe lesmethodes in één klik aanschaffen en gebruiken in je klas, dat wil Wise-R mogelijk maken. Een script voor Topicus Education.
Michael Hubner wil met DEAUP van Deventer het epicentrum van sneakerliefde maken in Nederland. Hoe hij dat doet? Lees het hier!