Attentic is een new kid op the designblock. Hoe vecht je je tussen een markt met zware concurrentie? Met een origineel verhaal. En dat mocht ik schrijven.
Tom Kroeze, de man achter Attentic, ergerde zich kapot. Hij steekt met het grootste gemak een enthousiast verhaal af over zijn bedrijf, maar hij kreeg het onmogelijk op papier. Hij zocht iemand die zijn verhaal pakkend kon presenteren in strakke webteksten. Met behoud van het enthousiasme, een jonge frisse toon én met een helder onderscheidend vermogen. Gelukkig mocht ik dat voor hem doen.
Vormgevers hebben de neiging om te laten zien wat ze kunnen. Gave huisstijlen, flitsende visitekaartjes, topklasse websites, maar vergeten te vertellen wat ze hun klant te bieden hebben. Er zijn meer goede vormgevers, maar waarom zouden ze jou moeten hebben? Wat bereiken ze dankzij jou? Door kritisch te vragen, goed te luisteren en veel mee te denken vonden we het onderscheidende vermogen van Attentic. Dit verwerkte ik in vlotte webteksten, waarin juist het verhaal achter de vorm verteld wordt.
Tom Kroeze, eigenaar Attentic
Ben jij op zoek naar professionele webteksten die vertellen wat jij wil, maar lezen zoals je klant wil? Dan ga ik graag voor je aan de slag. Kijk eens op mijn webtekstenpagina,voor meer informatie over mijn stijl en mogelijkheden, lees meer over mijn stijl als SEO Tekstschrijver of neem natuurlijk contact me op!
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Over de auteur