In een tijd van schaarse arbeidskrachten blinkt 4people uit in het vinden van de juiste matches voor de Bouw, Infra en Milieu. Ik gaf woorden aan hun onderscheidend vermogen, met websiteteksten voor hun divisie Detachering en Executive Search.
Morskieft Ontwerpers dook samen met 4people in het DNA van hun bedrijf. Wat drijft jullie? Wat maakt jullie succesvol? En hoe vind je de juiste mensen in een krakende arbeidsmarkt? Het leidde tot een positioneringsdocument dat het fundament vormt onder alle toekomstige communicatie. De eerste stap? De webpagina’s voor de divisies Detachering en Executive Search. De nieuwe pagina’s moesten aansprekende, wervende teksten krijgen, die naadloos aansloten op de nieuwe visie. En daar mocht ik bij helpen.
Op basis van interviews met medewerkers en ‘4people’aars’ schreef ik verschillende websiteteksten en ervaringscases. Webpagina’s waarin de visie en het onderscheidend vermogen van 4people goed naar voren komt en tegelijkertijd stil wordt gestaan bij wensen en behoeften van potentiële lezers. Ervaringscases waarbij professionals, opdrachtgevers en medewerkers op een persoonlijke, toegankelijke manier stilstaan bij de ervaringen met 4people. Laagdrempelig, makkelijk leesbaar en to the point. zodat je snel weet waar 4people voor staat.
4people zag de nieuwe positionering en visie, samen met persoonlijke input terugkomen in bondige, enthousiaste websiteteksten en succesverhalen. Over opdrachtgevers hadden ze al niet te klagen, maar hopelijk helpen de websiteteksten bij het vinden van mooie nieuwe samenwerkingen.
Wil jij op een enthousiaste, professionele manier jouw verhaal overbrengen op je klant of toekomstige medewerker? Ik help je graag met pakkende websiteteksten. Neem gerust eens contact op om de mogelijkheden te bespreken, of kijk eens rustig rond tussen mijn eerdere werk.
Over de auteur